Mysig helg med mamma, kalas och morsdags firande =)

Mamma och Erik var här i helgen, vi bakade kakor till dopet och shoppade :) Mysigt som vanligt och bortskämda Benjamin fick kläder av morbror Erik hihi =) På söndagen åkte vi alla ut till Hemfosa för att fira lilla Thildes 1årsdag. Åt massa tårta och gott och som tur var sammarbetade vädret med oss så vi kunde sitta ute i solen, skönt när man har massa barn med haha slippa smulet innomhus =)
Eftersom det var morsdag gick vi till Fidels föräldrar på kvällen och firade mig och hans mamma med tårta. Jag fick present av mina 2 älsklingar =)
Benjamin var så trött efter helgens bravader så han somnade hängandes på axeln haha.

Idag har jag varit på intervju, gick bara bra och sen handlade vi student present och skjorta =) Den här veckan kommer bli kaos så jag vet inte när jag ska hinna skriva, kan dra snabbt hur den ser ut.

Tisdag: Utspring Mark kl 14.00 sen handla sista inför dopet (dricka mm)
Onsdag: hämta nycklar till lokalen och sen till studentmottagning hela dagen
torsdag: Frans student, utspring + middag
fredag: Hämta catering i stan och hämta tårtor, fixa lokalen hela kvällen och allt inför dopet
lördag: Dop
Söndag: sängliggande haha

Ska också hinna stryka dopklänning, köpa vita strumpor å lite mer haha och hinna äta å sova =)

Ser iaf verkligen fram emot dopet, ska bli så kul att så många kan komma och att alla får träffas, blir första gången min mamma träffar Marias mamma, haha sjukt att det inteblivit innan, vi har ju känt varandra x antal år =)

Nu ska jag sitta på balkongen en stund sen sova =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0