Ny vagn kanske =)

Idag har Maria, jag, Fidel och Benjamin varit i stan och kollat på vagnar, vi vill ha en sulky för den är smidig på sommaren. Hittade en jättebra vagn av märket chicco..kostar bara 1300kr oxå! Den finns i massa färger men vi tycker mest om den blå..såhär ser den ut....


 
Annars idag har jag ara städat, storstädning av hela lägenheten och ska nu byta lakan i sängen. Benjamin sover men somnade i soffan så måste bära in honom till sängen, hoppas han inte vaknar hihi.
Imorn var det tänkt att alla tjejerna skulle träffas hos Maria men lilla Tindra har fått feber så jag blev ledig. Ska börja fixa lite inför dopet, vi har äntligen bestämt oss för att vi ska ha ett och det blir i juni i danderyds kyrka. Men e massa som ska planeras, ska börja med inbjudningarna imorn. Nu ska jag göra sängen sen sova.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0