Tiden går för snabbt ibland

Benjamin är ju nu sex månader, tiden flyger förbi och varje dag lär han sig något nytt. Nu sitter han själv..ganska skönt att han kan sitta och leka själv och han börjar även försöka krypa, han tar sig framåt och runt men mer än så är det inte. När han lär sig något nytt kan man verkligen se lyckan i hans ögon och nästan stolthet över sig själv hihi. Undrar verkligen vad han tänker ibland och vad han tycker om mig haha. Låg och kollade igenom alla miljoer bilder vi har på honom och det känns nästan sorligt att tiden går så fort, tänk att han har varit så himla liten så han fick plats på en arm.....kärlek =) Kan skriva om mitt lilla under hela dagen men ska inte trötta ut er, men låt mig bara säga att tro mig när man får barn finns inte mycket mer haha....man är så full av kärlek till den gulliga lilla människan och varje gång man ser på dem är ett under =)


Har inte så mycket mer att säga förutom tummen upp för detta väder!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0