morning morning

Vaknade av att det låg en liten tjockis å lät i våran säng haha...Fidel å Benjamin lekte haha myyyyys :)
Är så skönt nu när Benjamin sover hela natten, man vaknar verkligen utvilad =)

Tänkte bara säga att en sak, som förstagångsmamma vet man ju inte allt om barn men man lärs sig snabbt sitt barns signaler och vad den mår bra av, alla barn är olika så det finns ingen som kan säga att man gör fel för man vet ju själv vad som är bäst för sitt barn! Benjamin har fått smaka glass och han lever än haha, men det är ju inte direkt som att jag skulle köpa en hel bägare åt honom. Finns tyvärr mycket folk som vill ge "goda råd" som vet bäst tror det. Här i täby där folk får första barnet när de är typ 100 år kollar de snett på en i centrum bara för jag är yngre...idioter, jag orkar iaf leka med mitt barn och mitt barns pappa känner sitt barn och vi är lyckliga trots att vi inte badar i pengar haha =)
Så nu färdigpredikat =)

Nu ska jag äta frukost sen börjar dagen...full fart!

puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

D e nått fel på folk .. de e så jävla dumma i huvudet.. bara för att de mår så dåligt försöker de trycka ner andra..

Gör som du tycker e rätt.. klart att han ska få smaka lite.. e inte som att han e beroende av glass nu .. haha.. De kommer vilja smaka på allt man äter o allt bjuder man de självklart inte på .. men d e upp till en själv..



puss på dig

2010-06-02 @ 00:34:44
URL: http://mammatillscott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0