Fredag

Hello...även den här veckan har varit full med saker, vi har knappt varit hemma. Fidels familj åkte idag till irak och ska vara där ca 1månad så vi har vart där varje kväll så alla fick mysa med Benjamin innan de åkte, ja för att träffa oss också men tror att lillen är populärast haha =)

Har också varit på BVC och föräldrargruppen, Benjamin väger nu 8kg och är 67cm haha min lilla tjockis =) Men nu börjar han vilja krypa så snart ramlar nog några kilon av =)

Har hunnit med att träna igen...kul att träffa de igen efter ett par veckor uppehåll, kanske ska vara med i Rålis beror på om jag hinner lära mig koreografin till danserna, kan iaf cumbia =)

Och nu till det roliga, har fått nytt jobb!!! Började på Dressmann i täby igår, det var verkligen jätte roligt och chefen plus personalen var jätte gulliga så det ska verkligen bli kul att jobba där. Kommer jobba typ deltid så hinner vara hemma mycket med mina älsklingar. Benjamin är så duktig med maten nu och är den som sover längst på morgonen så det är inga problem för Fidel =)

Nu har vi iaf nyss ätit underbar mat som Fidel lagat och druckit mitt favvo vin, kollar VM nu och snart blir det sängen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0