Söndag igen då

Sitter nu och ammar framför datorn..min lilla plutt har fått så roliga tider..not! han är nämnligen inne i sin växtperiod och vill äta mycket och länge..på dagen fine men på kvällen får jag nu sitta vaken mellan 01-03 vilket gör att man inte känner sig helt hundra om dagarna..men så är det =)

Igår var vi iaf på Max och Marias fest..jättekul hade vi och så roligt att träffa Emmie och Elina. Åt supergod smörgåstårta och massa godis och jag som ammar fick tyvärr nöja mig med cola haha. På kvällen fortsatte de andra ut för att festa men vi åkte hem...hoppas de hade kul =)

Idag blir det lite segdag och ta igen lite sömn...för nu till veckan måste jag skärpa till mig och se till att komma upp innan Benjamin ska ha mat vid elva..annars blir jag kvar i sängen till ett...oklädd och hungrig haha.

Nu har lillen somnat så ska passa på att vila lite jag med.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0