God morgon

Ligger i sängen och kollar på tv...lillskrutten ligger brevid och snarkar haha. Är riktigt tråkigt väder ute tyvärr...längtar efter sol, man blir piggare och gladare då. Väntar på att efter tio ska börja, de ska prata om att skaffa barn till "varje pris" och fosterdiagnostik...intressant, jag gjorde inte fosterdiagnostik, onödigt att ta den risken tycker jag om man inte har någon ärftlig sjukdom eller så. Fattar inte att folk väljer att göra abort om barnet inte är "perfekt", inte för att det är vanligt men ändå och lika om man aborterar pga fel kön...helt otroligt idiotiskt! Jag skulle aldrig kunna tänka mig vara utan Benjamin och jag vet att jag skulle älska honom oavsett vad. Ok nu räker det med åsikter hahaha.

Idag blir det  storhandling..jihoo mat i kylen..nu ekar det tomt därinne nästan =) hoppas bara inte att det blir massa snö som de sa på vädret att det skulle bli, då blir det inte kul å köra bil.

Ska gå upp efter Days och göra min dagliga pilates hehe har blivit duktig =) Sen väcka plutten...han blir en månad imorgon, helt sanslöst vad fort tiden går, känns som han föddes nyss fast samtidigt känns det väldigt längesen vi var på BB...konstigt. Iaf måste komma ihåg D-vitaminerna imorn! =)

Ha en bra dag alla så hörs vi ikväll =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0