Fredagsmys



Så var det äntligen fredag igen då..(inte för att det spelar någon roll för mig som alltid är ledig haha) Men skönt att vara hemma med familjen hela helgen =) Fast jag och Benjamin blev dumpade av pappa Fidel ikväll, han är på bio och ser snabba cash och sen ska det ut och fira hans bror som fyller år...men han är värd att gå ut, han är så underbar med mig och Benjamin och har fått ta hand om alla sysslor i huset nu på senaste tiden...men jag ska bättra mig hihi.

Idag kom iaf vår skylt till barnvagnen som vi beställt, den blev jättefin =) ska lägga in en bild imorn så får ni se.
Jag var i sentrum nyss och shoppade lite =) hittade ett jättefint linne på MQ från Paris&Kate, älskar de märket..så kul att unna sig något förutom ammningsinlägg haha.

Nu ska jag äta lite lasagne och sen se på Lets Dance =) Hoppas alla har en riktigt mysig fredagkväll.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0