Det blir aldrig som man tänkt sig

Gaahhhaa har inte sovit nåt inatt känns det som, Benjamin somnade vid 23 och vaknade sen vid halv två och åt sen blöjbyte..efter det somnade han igen och vaknade sen 5 och då blev det krångligt...han blev inte mätt och var tvungen att byta på honom 2ggr och ny body för kom massa mjölk på den han hade på sig..höll på till halv åtta!! Tänkte sen att han skulle sova till 12 så jag fick lite sömn, han brukar sova länge på morgonen men nej då inte idag utan tio vaknade han och var hungrig igen haha men tog flaska då för var för trött för ammning..dålig mamma =( men nu äntligen sover han såå djupt men nu har jag massa saker att göra så min sömn får utebli idag haha.

Sitter nu med mega koppen starkt kaffe iaf och kollar på top model...ska träna lite sen till centrum, därefter BVC och sen tvätta...shit blir slut bara jag tänker på det.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0