Utvilad =)

Vilken underbar natt det har varit. Lillen somnade halv elva och sov till 3, åt och bytte blöja sen somnade han om vid 4 och vaknade halv nio!!! Jag sov sååå bra och känner mig pigg =) Ska snart träna sen in i duschen när Fidel kommer hem.
Är tyvärr lite småtråkigt väder men ska försöka komma ut på en promenad med vagnen. Måste köpa filter till nässlangen..Benjamin är så täppt i näsan, han är inte förkyld utan blir lätt täppt och speciellt på natten så måste suga ut snoret på morgonen och å vad han inte tycker om det =)

Nu har han börjat skratta, inte bara ett leende utan ibland kommer ett litet  skratt, iaf låter det som det =) sjöng för honom och då fick jag ett leende och sen ett skratt =) Kan man bli lyckligare då hihi.

Nu ska jag diska innan han vaknar.

Ha en trevlig dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0