sjuka

Är hemma från Falun igen. Vi hade det jätte mysigt som vanligt, firade min kära morfars födelsedag, träffa släkten och vänner och bara myste hemma med familjen. Tog massa kort men tyvärr har jag inga batterier så kan inte ladda in bilderna än. Erik träffade Benjamin för första gången och han tyckte verkligen om sin morbror...han smilade upp när Erik bar honom =)

I söndags var vi på kalas hos Max och Maria..lilla Tindra blev 1år!! fick massa gott som de bakat och jobbat med och trevligt som vanligt att träffa alla =)

Tyvärr börjar jag känna mig hängig..har ont i halsen och snuvig, Benjamin är riktigt snorig med, köpte koksalt lösning så hoppas det bli bättre...

Nu måste jag sova så jag blir frisk.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0