Ny frisyr :)

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, Fidel slavar i köket idag och det luktar mums :) Lax å råstekt potatis me massa grönsaker :)
Klippte ju mig idag, såååå nöjd blev jag :) Hon var verkligen jätte duktig och noga, klippte till axlarna och etapp samt snelugg, så snyggt. Det var riktigt skönt att ha lite tid själv och bli ompysslad, fick te och chokladbitar medans hon klippte och en skvallertidning...kan det bli bättre haha!

Benjamin hade mys med farmor medans jag var borta, han var jätte duktig, skönt.
Efter lunch gick jag och Benjamin en jätte promenad nere vid stranden i solen, skönt väder idag faktiskt.

Har tvättat sen jag kom hem, otroligt vad den lille förbrukar kläder haha. Min mjölk har börjat rinna dåligt i ena bröstet, har inte fått nåt sen igår nästan...börjar bli lite orolig, tänk om det tar slut, jobbigt. Hoppas det kommer igång igen. Ska gå till BVC imorn om det inte blivit bättre så får se vad de säger, om man måste ta till ersättning.

Nu är maten klar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0