Hatar tekniska prylar

Blir så less på min digkamera..den e såå himla känslig när det gäller batterier man kan bara ha det bästa dyraste i den annars vill den inte funka. Tänkte lägga in bilderna från helgen i datan och tog batterier från wii kontrollen och de är typ nya men nej såklart vill  det inte funka!!! Vill lägga in bilderna =(

Aja iaf så är min ängel jätte snuvig och han har haft det jobbigt i natt, fick droppa saltlösning och sen suga ut massa snor...och han hatar det verkligen, stackarn. Men nu sover han djupt och andas bättre. Tycker så synd om honom, är inte lätt att vara liten och inte kunna tala om när man har det jobbigt.

Juste igår var jag i centrum och skulle köpa en jacka till mig...men som vanligt var jag bara tvungen att köpa nåt till Benjamin...inte lätt att motstå alla fina kläder. Köpte iaf jeans och en logg pike till honom...så snyggt! Ska lägga upp bild när min kära kamera vill funka =) Själv hittade jag efter lång tid en jacka på vera moda och den var nedsatt från 600 till 300 hehe tur man har ibland =)

Idag blir det nog hemmadag..snön vräker ner ute så inte lockande att gå ut. Kanske går till Benjamins farmor och farfar ikväll när Fidel jobbar.

Nu ska jag kolla på Days och äta frukost =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0