Tack och adjö

Nu har jag haft denna blogg ganska länge. det har blivit lite si och så med skrivandet beroende på hur vardagen förändrats. Mycket har hänt och förändrats i livet, just nu kan det inte bli bättre!

Men har ändå bestämt mig för att göra en Alex Shulman...att avsluta bloggen för som sagt livet hart förändrats och lillen blir stor, hela åtta månader blir han och min lilla bebis blir en liten pojk en pojk som idag från ingenstans plötsligt säger mammma =) kan ej med ord beskriva lyckan i hjärtat.

Inser nu att han blir stor fort, utvecklas och blir en liten egen individ, en person med egen vilja och en bestämd sådan, en person som kryper och pratar och alla har vi rätt att bestämma över vårt liv. Jag bestämmer mig därför att avsluta bloggandet för fom nu är sonen inte bebis utan en liten person som jag ej vill "expandera" fom nu är det privat =)

Har iaf haft kul med bloggen och vem vet kanske börjar man skriva igen men då endast om mig själv. Alla gör sitt val såklart så har ingen åsikt om hur andra väljer att skriva så ni vet.

Ett sista tack till alla som läst iaf =)

avslutar som vanligt med att ge er en puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0