Sol äntligen!!!

Jaaa äntligen sol och fint =) Har varit ute på promenader idag och igår i solen. Nu tvättar jag och är jätte hungrig haha. Helgen har varit bra, i lördags träffade jag Maria, Tindra och Marias mamma i gamla stan, vi lunchade på Vapiano, åt världens goaste sallad =) Sen gick vi runt i stan en stund, tyvärr var det inte så kul väder då. På kvällen kollade vi på fotboll, skitmatch! I går var det som sagt jättefint så vi tog en familjepromenad och köpte glass =) Åt massa gott på kvällen och myste framför film.

Idag har jag varit på MVC och gjort cellprov, inte så mysigt haha. Sen gick vi ute en stund och sen har vi bara varit hemma å latat oss =)
Imorn ska jag träffa tjejerna från föräldrargruppen, ska bli kul och på kvällen blir det till Antawara för träning, äntligen!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0