ojojoj

Har haft saker att göra hela veckan haha ovanligt men kul =) I går mötte jag några tjejer från föräldrargruppen, vi tog en promenad i solen me baren...myyyyss. Är ju så skönt väder så man får lite panik av att vara inne haha. Gick till centrum efteråt och prata lite me Camilla. Vid 5 åkte jag till träningen...Benjamin var hemma med Fidel, kändes konstigt att vara utan honom men lättare om han är hemma. Tränade till 8..vi lärde oss cueca å en till dans..va jättekul att träffa alla igen och såååå skönt att träna. Fick skjuts hem av Esters föräldrar, skönt, Fidel och Benjamin var hos Fidels föräldrar så gick dit. Benjamin hade varit jätte snäll och glad, skönt att det gick bra. Jag åt lite sen gick vi hem och nattade Benjamin och kollade på Lost. Busy day haha.

Idag ska jag och Benjamin till arninge och köpa kran till badrummet för jag råkade ha sönder våran hehe, sen ska vi träffa Camilla i centrum. Nu ska jag duscha medan han sover.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0