Trött och slut

Blev en riktigt stressig dag idag så nu är jag jätte trött, en som däremot inte är trött är bebisen, oj va den lever på därinne hela dagen och ibland natten.

Iaf jobbade jag en kortdag idag dessvärre hade min chef glömt att jag slutade tidigare så fick ändå stanna 20 min extra för hon hade ärenden....planering. Vi har ändrat schemat pga nyanställda så i november kommer jag bara jobba 45tim!!! jobbar minst 90 annars, ingen har frågat om detta så blev skitsur...men ska ta tider på andra butiker så jag kommer upp till det vanliga ändå...ibland blir jag så trött på detta...säger bara lycka till med ny personal i butiken och massa kunder på en vardag. Okej slutgnällt nu haha.

Efter jobbet så åkte jag in till stan, shoppade lite på IN & FINN, en jättebra och billig butik på Fridhemsplan, sen snabbt till Albrekts vid PUB för att hämta en ring till en kund...visst är jag serviceminded...jobbar för kunderna på fritiden =) Jag hade tänkt att allt skulle ta mindre tid men kom inte ifrån Albrekts förens kvart i sex så fick nästan lov att springa ner till Östermalm för att hinna in på Svensk Tenn för att köpa present till min kära mamma. Efter allt detta var jag helt slut så köpte en choklad med grädde och satt mig och väntade på Fidel...

Kom hem vid sju och då orkade ingen laga mat så blev rester framför tv =)

Detta var min dag...hoppas ni haft en bra dag. Imorn ska jag vaccinera mig =)

Godnatt och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0