Torsdag =D

Har haft storstädning idag =) Nu är huset verkligen jättefint, mamma och pappa kommer i helgen så därför haha..och sen kommer Fidels föräldrar hit å vi ska fika allihopa. Ska bli kul.
Har äntligen fått besked från FK men blev tyvärr besvikelse, jag trodde jag skulle få mer =( ska räkna lite på det och se om jag fått rätt eller om jag måste överklaga.

Julklappsshoppingen är vi klara med nu...jätteskönt! Vi var inne i stan igår hela dagen och köpte julklappar till våra familjer. Kommer ju bli lite annorlunda jul i år eftersom jag inte kan åka hem till Falun och fira med familjen så kommer vi ha lite firande ett par v innan julafton. Själva julafton blir här i Täby, antingen med Fidels familj eller bara vi två. Men nästa jul då blir det som vanligt hahha.

Nu ska vi åka och handla...och glöm inte att ikväll är det mammas pojkar 20.00 hehe.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0