Så störande!!!

Sitter nu och försöker titta på tv men min döva idiotgranne har högsta volym på sin jävla tv och det enda jag hör är den!!! Jag kommer snart gå upp dit och skälla ut dem. Visst jag förstår om man har dålig hörsel men det finns slingor för sånt nuförtiden!! Lägenheterna är inte lyhörda för hör ingen annan granne, och de har såklart en gammal tv me sämsta högtalare som är sååå störande. Nån som har nåt förslag vad jag ska göra???
Jag kan ju inte hålla på att höja min volym för då stör jag så hjälp.

Annars har det inte hänt så mycket , vi var på andra delen av kursen igår, jättebra. Pratade om smärtlindring och jag har bestämt mig för vad jag skall ta, det blir Epidural, lustgas och sen i den mån det går bad. Känner verkligen ingen nervositet nu inför förlossningen utan bara längtan, ser fram emot det, men det ändras säkert när jag väl ligger där haha.

Har jobbat idag och sen bara tagit det lugnt, köpte halonpaj och glass till ikväll så hoppas Fidel skyndar sig hem från jobbet hehe.

Nu ska jag se på STHLM Arlanda om jag kan haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0