SUCK!

Såååå trött efter dagen...jobbat, städat, lagat mat å diska för ovanlighetens skull haha Maria du vet vad jag menar :) Äntligen lite tid i soffan nu me popcorne.

Fick värsta chokladsuget idag i affären och jag skojar inte men var riktigt nära att jag köpte en hel tårta...gick tillochmen så långt att jag övervägde att baka en själv hahahaha....men slutade med några muffins. Det e rätt jobbigt ibland när begären bara kommer...man blir nästan besatt av tanken på vad man är sugen på och skulle göra nästan vad som helst för att få det :)

På onsdag ska jag på Harry Potter premiären i stan...ska bli kul :) Men nu är det film och vila tills jag ska sova.

Gonatt å puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0