Söndag :)

Oj va jag är dålig på att skriva varje dag...iof skulle det nog inte bli så roliga inlägg...händer inte så mycket haha. Iaf var ledig i fredags och då var min kille me hemma från jobbet så vi åkte till barkaby för att barnvagns shoppa mm...men fanns inget alls bara nya superdyra vagnar. Vi köpte iaf en väska och åt på max :) på kvällen var vi bara hemma och grillade å myste :)

Lördagen jobbade jag till 3..super segt eftersom det inte var så mycket kunder tyvärr, semetertid :( efteråt åkte vi till arninge för att göra ett sista försök att hitta vagn men tyvärr lika dåligt där. Jag var ensam hemma på kvällen för Fidel va på bröllop. Kollade på film och åt chips och morotsstavar...lite ensam men ganska mysigt haha....

Idag jobbade jag me och lika dött idag men hann då skriva ihop en baby-checklista som vi nu kan pricka av :) Kom ny nyss hem från Lidingö där vi har hämtat garderober till hallen...jättefina är det så nu ska vi flytta in i dem :)

Juste vi har hittat en barnvagn som ska hämtas imorn...det blev en emmaljunga city cross (pacific blue) 07 modell+ skötväska och regnskydd och för endast 2500kr!!!! jätteskönt att ha det klart :)
 
Kände bebisen röra på sig igår...jättekonstig men skön känsla :) längtar till UL å bara en v kvar :)

Nu ska jag fixa mat...ikväll blir det köttfärsås med spagetti :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0