Irriterad men glad :)

Ligger nu isängen och ska snart upp och göra frukost sen är det jobbet som gäller idag :) Min chef ska sluta...jättesynd tycker jag, hon  är verkligen bra...hoppas den nya blir lika bra. Jag kommer få fler timmar att jobba...jättebra! Hoppas jag orkar.
Nu har jag defnitivt kännt bebisen :) var på mvc i tisdags och fick lyssna på hjärtat...helt otroligt :) det var en pigg liten skrutt där inne sa barnmorskan så det kändes skönt, i övrigt var allt bra. Jag känner mig pigg nu och har ganska bra med krafter...det som kan vara lite jobbigt är att sova, dels för att man måste på toa mins 2ggr per natt och en bra sovställning är svårt att hitta för mig :(

En egenskap man lätt känner är irritation haha jag kan komma på mig själv att bli irriterad på människor runt omkring mig helt i onödan...det är som allt man i vanliga fall kan störa en blir jätte jobbigt helt plötsligt haha.

Satt nyss och läste Linda Rosings blogg...hon är ju gravid me och typ 2v mer än mig....och snacka om irriterande människa...hon bara klagar på sin graviditet, att hon är sååå trött och ont och svullen, men det hon gör om dagarna är att springa på spabehandlingar och luncha me sin kära frisör hahha så jobbigt liv hon har.
Borde man inte vara glad åt sin graviditet el...lustig person.

nu blir det frukost :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0