Äntligen

Oj oj oj har inte skrivit på en vecka nu, men e så att min dator är på lagning för 3e gången...orka!! Men iaf var mina föräldrar här i helgen och vi fixade köket och badrumet så nu är allt klart och perfekt :) En tur till IKEA hann vi med också hehe kul kul...annars hade vi bara mysigt och kul :)

Den här veckan har det bara varit jobb tills idag och nu har jag äntligen ledigt i 2dagar sen jobbar jag helg men inte nå mycket så det e lugnt. Barnvagnsjakten fortsätter haha...jag och Maria kollar nog blocket varje dag om nått bra kommit in...men vi ska nog försöka få till en tur runt sthlm till alla butiker om det går :)

Om 2v nästan är det första ultraljudet hihi ska bli så kul :) men vilket kön det blir får vi se om vi tar reda på. En sak är iaf säker han el hon skall få en real madrid tröja nr9 (Christiano Ronaldo) hahaha....ska försöka iaf fast pojkvännen är stor barca fan.

Nu ska vi äta men ha en bra kväll alla :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0