Uttråkad men glad

Det blev ingen klippning idag tyvärr =( vi var inne i stan men stället vi skulle till hade så mycket folk..efter att kollat lite andra ställen bestämde vi oss för att skita i det, man vill ju inte bli klippt av vem som helst ju. Fidel hann iaf med lite klädshopping hehe sen åkte vi hem. Fidel åkte med några kompisar till Heron city och bowlade så jag e ensam hemma nu...blev jätte hungrig så bestämde mig efter mycket velande för att beställa hem mat =) Blev pizza..helt underbart gott!

Har varit lite uttråkad sen så kollat på tv och tvättat...sen fick jag den underbara iden om att kolla om jag kom ihåg var dans som vi hade på tävlingen i våras...hehe kom ihåg men fick värsta sammandragningarna efteråt så för alla er som vill ha värkar DANSA!!! Eller kolla in vår dans och försök =) För er som inte vet så kallas dansen caporales och kommer från Bolivia.
Gu vad jag saknar träningarna säger jag bara.

Nu ska jag vila lite =)

Godnatt alla och kolla gärna in klippet nedan.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0