Fredagsmys =)

Denna dag kan sammanfattas som en mysig dag med otroligt mycket sammandragningar, (dock inte så mysigt).
Tog en promenad i det fina vädret, älskar verkligen när det är soligt och kallt så snön gnistrar i marken =)
Gick och handlade lite snacks till kvällen, det blev både chips, glass och cola hihi...men det är jag värd haha.

När vi kom hem blev det slappning i soffan en stund, jag somnade tom, vilket jag gör lätt på dagarna. Vi har nu nyss ätit, jättegod mat...spagetti med en skaldjurssås =) snart glass time och film.

Till det mindre roliga så som sagt har haft massa sammandragningar och de kommer hela tiden, hinner knappt hämta andan innan magen blir hård igen. Stackars bebisen, kan inte vara bekvämt när magen drar ihop sig sådär, hoppas det inte är för jobbigt för den. Men förutom detta mår jag bara bra och kan tom ta en powerwalk =)

Nu ska vi kolla på kingdom of heaven...hoppas alla får en mysig fredagkväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0