En början iaf

Har haft lite värkar under dagen, var 10e minut ett tag men sen avtog det tyvärr. Iof har jag mest vilat och det brukar ju bli starkare värkar om man rör sig men har varit för trött för det. Nu på kvällen har det dock kommit tillbaka lite, vi får se hur natten blir, men vi är iaf klara om vi skulle behöva åka in.

Har nyss duschat, finns inget skönare än att duscha varmt vid värkar =) Nu kollar vi eller jag kollar med ett halvt öga på Gladiator, mitt förslag om film (förtrollad) blev nedröstat haha

Jag hoppas verkligen att det sätter igång snart, iaf att vattnet går =) i värsta fall får jag väl ta en natt promenad haha nej då skoja bara. Det ända som är synd är att Fidel börjar sitt nya jobb på måndag och som det ser ut nu är vi kanske på BB då, hoppas de inte blir alltför sura =)

Nu säger jag godnatt till er alla =)

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0