SATC 2 å GRYM TJEJKVÄLL!

                             

Igår var vi på sex and the city premiären alla tjejerna å guuuuu va bra filmen var!! Va bara tjejer där haha å alla va uppklädda så himla kul, jag lämnade tillbaka klänningen, det va kass kvalite, såg att den var felsydd när jag provade den igen, sämst.

Iaf så var vi på bio å efter filmen gick vi till fridays för mat å drinkar hehe, blev verkligen en super lyckad tjejkväll, ganska skönt att va utan barnen (viskar)

Kom hem vid halv ett å då sov lillen så skönt, det hade bara gått bra för dem, skönt!

Idag har jag varit i centrum å handlat present till lilla Thilde som fyller 1år på söndag, sen gick vi till hamnen å solade en stund.
Mamma å Erik kom hit en stund på kvällen, vi ska baka kakor till dopet imorn.

Nu ska jag mysa me Fidel.

puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

mm jätte kul .. han tycker att d e roligt att sitta i den .. den har en ratt o massa annat kul som han kan leka med.. Vi beställde den från barabus.se . Den va rätt så billig där (:

Ska lägag upp bilder imorrn på d jag köpte till han .. (:



krams (:

2010-05-29 @ 00:41:14
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0