Frukost :)

Sitter och äter frukost framför tv och lilla Benjamin ligger på golvet och leker med sina gossedjur =) Han vaknade 8 i morse och låg i sin säng och lekte och lät...nöjd själv som tur är så jag fick sova till halv nio =)
Igår var vi på dopsamtal i danderyd, prästen var jättebra så det känns väldigt skönt, är viktigt att ha förtroende för prästen, det är ju hon som ska döpa Benjamin. Vi bestämde psalmer osv, längtar verkligen till dopet nu =)
På kvällen var vi hos Fidels föräldrar och åt mat och hade kul.
Benjamin somnade vid tio eller rättare sagt somnade han i min famn vid nio men när vi kom hem vaknade han så vi badade honom lite snabbt och så fick han lite amning sen somnade han igen =) Jag och Fidel tog en smoothi på balkongen hihi mys mys =)

Idag är det åskväder, ogillar det stark för jag får sån huvudverk =( Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men en promenad blir det iaf.

Nu ska jag äta klart sen fixa mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0