Och så var det vardag igen

Måndag igen då, inte för att det egentligen spelar någon roll jag är ju "ledig" varje dag hihi..nej men jag tycker faktiskt att måndag känns lite jobigt ändå, man har varit hemma hela familjen under helgen och förhoppningsvis myst eller nåt och sen kommer ardagen och man är själv igen. Lite skönt ibland iof.
Helgen har varit bra, i lördags var jag och Benjamin i vällingby och träffade Maria och Tindra, vi åt på food courten, mums, sen åkte vi till Marias mamma och fikade paj, jättegott!! Tindra och Benjamin lekte hihi va söta de va tillsammans. 
På kvällen var vi familjen hos fidels föräldrar, hans bror förlovade sig och det va massa folk hos dom, Benjamin va trött och jag me så vi gick hem vid elva och sov, Fidel var kvar hela natten, vissa har det bra dom..hummm.

Igår var vi bara hemma och pysslade, så skönt! Tyvärr är det skitväder så det blir nog ingen promenad idag, kanske till centrum för måste köpa ett album till Benjamin och sätta in bilder och sånt.

Nu ska jag fixa lite lunch.

Puss

Kommentarer
Postat av: Veronica "Tindras Mormor"

De var jättekul o ses o kul att ni ville komma o fika hos mig. Benjamin är helt underbar :)

Nu längtar vi till våren.

Kram från "Tindras Mormor" Veronica

2010-03-02 @ 17:46:23
Postat av: Maria

Tack för att vi fick komma. Alltid lika kul att ses. Tack, visst är han underbar =) hihi...ja våren är mer än välkommen och den nya bebisen.

kram

2010-03-03 @ 00:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0