Grattis mig själv =)

Hahaha ja idag fyller jag år...ush vill inte bli gammal. Fick iaf tårta och paket av Fidel och Benjamin =) Vi åkte till hägernäs strand för att sola och mysa...skönt! Ikväll blir det middag och mer tårta och imorn blir det firning med vännerna.

Kom hem från Falun igår, vi hade ett par underbara dagar där trots brist på sol. Mysigt med fotboll, mat, konsert och såklart bröllopet!! Haha vi eller rättare sagt jag, mamma och hennes kompis satt klistrade nästan hela dagen...fast man innan sagt att det inte skulle bli så. Vi skålade till och med me bubbel hihi royalist javisst =) Men det var faktiskt mycket vackert ocg Daniels tal till Victoria var ju bara för sött...Killarna total dissade bröllopet och kollade på VM istället, ink Benjamin.

Bilresan hem gick bara bra och vi var riktigt trötta när vi kom hem men nöjda med våra dagar med familjen.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis igen .. hoppas att du hade en underbar dag me din lilla familj (:



D e så roligt när man ser hur barnen utvecklas.. så underbart.. vi får ta o ses snart igen .. d va jätte längesen sist nu jue..



Scott tackar så mycket :D han klappade händerna när jag sa grattis från dig.. haha



krams

2010-06-22 @ 21:42:34
URL: http://mammatillscott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0