Tjockis

Lillen ligger och sover så sött i sing säng...jag och Fidel har kvalitetstid hihi..han pluggar och jag sitter framför tv och datorn...snart är det ammning igen men just nu njuter jag =)

Vi var ju på BVC idag och min lilla tjockis har lagt på sig en hel del...4500g väger han nu och har vuxit till 54,5cm helt sjukt vad det drar iväg...bara att rensa lådan på stl 50/56 och börja med 62 snart. Han har börjat äta mycket nu och blir gnällig så fort han får vänta för länge på maten...fattar inte hur mycket man kan äta hhaha...

Tvätta hann jag precis..tur för handdukarna var slut...går åt en del nu haha..hann tom städa lite och det roliga är att jag försökte få Benjamin att somna men han ville inte så jag satte igång med dammsugning ändå och då somnade han, knäppa unge =) eller är det jag som är städfanatiker eftersom han blir lugn av dammsugarljudet som han antagligen är van att höra från han låg i magen då jag städade hela tiden hahahhaha.

Nu ska jag nog sova innan det är dags att gå upp igen...hoppas på en lugn natt idag =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0