mammaledig?

Nu har det gått en hel vecka sen jag skrev sist..men alltså vi har haft saker att göra hela tiden haha..har inte hunnit njuta av mammaledigheten än haha. Vi har haft besök, besökt folk, varit på soc för faderskapsregistrering, har knappt hunnit sova känns det som hahaha. Imorn är det BVC igen, undra om han gått upp mer sen förra veckan...känns så när man bär honom iaf =) På fredag ska jag till Antawara med Benjamin..alla har frågat efter honom så nu är det väl dags att visa upp han =)

Idag har vi som sagt varit hos soc för faderskapsregistrering..tog typ 5min, bara 3 papper som skulle skrivas under och Fidel skulle godkänna tiden han blev till haha. Efteråt tog vi en promenad och sen åt vi i centrum. Fick besök av Fidels farbror med familj på kvällen..mysigt. Nu har vi egentid...badade Benjamin så han skulle bli trött och det funka hehe han somnade direkt efter och sover nu..men dags för mat snart innan vi somnar för kvällen.

Har beställt tackkort från extrafilm och de kom idag yey..och de blev jättefina så nu ska det skickas till alla som har skickat presenter till Benjamin =)

Nu ska jag kolla lite på Tv sen sova.

Godnatt på er.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0