Grattis Benjamin!!

Mammas älskling blir 1 månad idag...tiden går så fort, vi firade dagen med D-vitaminer haha =) Nej men sskämt och sido, kom ihåg att ge honom dem iaf.

Tyvärr lyser solen med sin frånvaro fortfarande men vi tog en långpromenad med vagnen ändå..som tur var hade det plogat vägen på det flesta ställena så det gick bra att dra vagn men när jag kom hem var jag alldeles slut i armar och ben haha.

Benjamin sov så otroligt bra inatt han vaknade bara en gång!!! så skönt för mig som fick sova ut =) Men inatt kan det bli helt annat...man vet aldrig med dessa små hihi.
Vi var och handlade idag och oj vad mycket mat det blev, nu är kylen, frysen och skafferiet fullt igen =)

Nu ska jag bada Benjamin sen ska han äta och sen sova förhoppningsvis =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0