16 dagar

Benjamin är hela 16 dagar idag, tiden går så fort. Vi har haft fullt upp så bloggandet har kommit lite i skym undan men ska försöka bättra mig. Iaf hade vi besök av alla tjejerna och deras söta barn i måndags =) Vi åt mat och pratade som vanligt och Benjamin fick jätte fina kläder. Men nu är alla barnen så stora så de kryper omkring så vi har lite mer jobb än förr haha.
Det var verkligen jätte roligt att träffas igen efter så lång tid.

I går började Fidel plugga på universitetet, kul =) Tanken var att jag och Benjamin skulle följa med och ta en promenad medan han var på lektion men vi var helt slut så vi stannade hemma och myste i sängen ist hihi =)

Idag har vi haft hembesök från BVC...Benjamin har verkligen ätit upp sig nu, hela 4200g väger han nu hehe...i övrigt var allt bara bra med honom och nästa vecka ska vi till BVC igen.

Sitter nu och väntar på att Fidel ska komma hem från affären så vi kan äta.

Puss

Mammas sötnos



Kommentarer
Postat av: Brownie

mm ..d e så läskigt när d bara sprutar ut. Vi va på barnakuten förra veckan när han spydde första gången o då sa de att d va för att han inte e van att äta sig mätt och att han e för glupsk så ersättningsmjölken kommer upp när han rapar. O sen att vi skulle åka in igen ifall han spyr likadant igen .. men tänkte att jag skulle vänta o se om han spyr igen sen. Han har nämligen inte gått upp så bra i vikt för att min bröstmjölk typ minskade så han har vart halvmätt o bara skrikit en massa av hunger till jag köpte ersättningen o nu börjar han gå upp igen ..



krams

2010-01-18 @ 13:13:09
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0