Tisdag :)

Sitter i sängen och är halvtrött, kunde inte somna om efter jag matat Benjamin nyss, han somna dock på en gång haha..somliga har det bra :) Fidel sover också, han är ledig idag. Hatar att jag kan vara morgonpigg ibland när kroppen behöver sömn. Inte för att jag ska klaga, får nästan 8tim varje natt ändå trotts ammning

Har beställt klipptid imorn, äntigen! Fidels mamma kommer hit och passar Benjamin då så slipper jag ta med honom. Vet inte riktigt hur jag ska klippa mig, måste ju vara en snygg frisyr och lättskött, det är inte direkt så man hinner stå å fixa håret noga innan man ska nån stans nu haha.

Nej nu ska jag krypa under täcket en stund till med mina älsklingar :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0