Storstädning =)

                                          

Blev inge Kista idag tyvärr men då hann jag iaf storstäda =) Låg å latade mig lite imorse..Benjamin är en riktig sömntuta så han sov ända till tolv =) Han var iof på topp i går när vi var hos Fidels föräldrar, han lekte med sina farbröder, han tycker verkligen om dem och de är så förtjusta i honom. KUL!
Iaf så när jag gick upp idag tvekade jag inför städning, är ju inte det roligaste att göra men skönt när det är klart. Så nu är jag klar, allt dammsugit och golven torkade samt möbler dammade och torkade, väntar bara på att golvet ska torka så jag kan sätta upp nya  gardiner.

Ikväll blir det tacos kväll dock utan tequila och filmmys =) Vi ska se den där filmen Trubbel i paradiset =)
Nu ska jag äta lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0