God morgon =)

                                                

Uppe med tuppen idag minsan huhu...Nej men jag skulle på cellprovtagning 07.30 så var tvungen att vakna tidigt. Fick väcka Benjamin vid 6 så han fick äta eftersom jag skulle lämna honom hemma med Fidel. Han halvsov halåt haha men det gick bra, efter blöjbyte somnade han om igen så jag kunde gå. Första gången jag är helt för mig själv efter förlossningen..ja förutom i duschen då haha. Saknade honom redan när jag kom utanför dörren haha vilken hönsmamma man är...men när jag väl var på MVC så var det nästan skönt att få vara själv, men typiskt nog fick jag inte ta provet..måste tydligen gå ca 6mån efter förlossning för att få ett rätt svar, aja men jag fick en promenad iaf =) Köpte lite frukost på Mc Donalds innan jag gick hem igen...njöt verkligen av mitt kaffe i den kalla luften...egen tid hehe det var inte så tokigt iaf.

När jag kom hem låg både far och son och sussa så sött i sängen....ska inte väcka dom än utan fortsätta min egen morgon en stund till innan jag är mamma igen =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0