Söndag 18/4

Nu har jag varit såhär dålig på att uppdatera igen hehe fy skäms på mig. Men kan ju alltid skylla på att det har varit nåt att göra varje dag och i slutet av dagen är man ganska trött hihi. Iaf så i torsdags så var vi först på BVC och vägde och mätte Benjamin, den lille har nu blivit stooor, han väger hela 7kg och är 65cm lång!! Vi åkte sen in till stan för att träffa Kristina, Maria och Max, hade picknick i vasaparken i solen...skönt =)

i fredags var vi på långpromenad, köpte lite blommor och på kvällen följde Benjamin och Fidel med mig på träningen, kul =) Igår var jag och Benjamin på träningen, alla tycker så mycket om honom och vill leka med honom hehe. På kvällen var vi och firade Fidels bror som fyllde år. Idag har Fidel varit på fotboll och Jag å Benjamin har varit hos Marias mamma på födelsedagsfika =) Trevligt som vanligt =)

Lite uppdatering kring sonen då: han kan nu vända sig från mage till rygg och kämpar nu för att vända tillbaka, sitter gör han snart själv och han kan sitta en stund i barnstol. Nyfiken i en strut på allt och greppar tag i allt han kommer åt haha sötisen.

Vill också bara säga jätte grattis till min älskade lillebror som tagit skidlärarexamen i veckan, stolt!

Nu ska vi titta på lost sen sova.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0