Söndag

                       



Då va helgen slut då :( men den har varit jättebra och känts lång trots att jag jobbat igår.
Som sagt jobbade igår, öppnade...gick helt ok och vi sålde mycket så va kul :), sen kom Fidel och mötte mig så gick runt i centrum lite innan vi gick hem. Åt mat och somnade i soffan innan fotbollen, men vakande till den viktiga matchen iaf hehe Madrid!!!

Sen var det bara att göra sig klar för vi skulle ut till Tegel me massa kompisar och fira Fidel. Vi hade jättekul...somliga mer än andra haha...jag fick ju vara nykter så kanske inte lika kul för mig och man blir tröttare fortare nu och dansa orkar man inte så mycket men tycker att jag "klara" mig bra trots 6mån graviditet :)
Vi dog i sängen när vi kom hem vid typ halv fyra hahaha

Idag vaknade vi typ 11 men åt frukost och lata oss i sängen tills 3 hehe...sen har vi varit och handlat å laga supergod mat :) fläskfile, klyftpotatis å bearneisesås :) mums...
Sen har jag bara suttit vid datan och Fidel spelat wii men nu ska vi äta lite glass och jag tänkte att vi skulle se på Notting Hill på 3an hihi hoppas jag får :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0