SEMESTER =)

Äntligen är det då dags för vår lilla semester. Vi åker ju som sagt iväg på lite weekend till Sunne, Selma Lagerlöf hotell, ska bli så skönt.

Idag var en sån där dag då man inte vill jobba, fick iof massor gjrt men det var nog mest för att jag var småsur och då jobbar man tydligen snabbt haha.
Älskling kom å mötte mig när jag slutade så då blev det bättre :), Gick runt lite i centrum, jag hittade en jättegosig mysoverall till bebisen men vi har så mycket så får nog vänta med den. Däremot behöver jag mysbyxor, hittade ett par men desvärre inte i min storlek så ska kolla i stan imorn om det finns, nu börjar nämnligen mina gamla bli lite tajta i resåren....

Har lagat mat nu på kvällen, köttfärsås med pasta, gott, och nu sitter jag här och skriver medan nån annan spelar wii haha...väntar på att Grays Anotomy ska börja....äntligen är den tillbaka.



Vi satt igår och funderade vad som är kvar att köpa till bebisen och då slog det mig att vi inte kommit på något bra namn, det höll vi på med i början men allteftersom har det liksom avtagit, ush va dåliga vi är hihi. Vi har några namn mest tjejnamn men tänkte kolla om ni kanske har något bra förslag, alla förslag uppskattas =)


                                                              



Hoppas ni har haft en bra dag och får en bra kväll.


kramar

Kommentarer
Postat av: Veronica (Tindras Mormor)

Hej Maria

Hoppas ni mår bra :)



Lite namnförslag

Pojknamn: Milo (favvo för mig)

Kevin , Dante



Flicknamn: Alva, Jasmine, Vendela , My

2009-09-30 @ 20:47:54
Postat av: Maria

Hej vi mår bara bra.



Det va bra namn :) Kevin och Milo har jag tänkt på :)



Tack och hoppas allt är bra.



Kram

2009-09-30 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0