Godmorgon :)

Vaknade tidigt idag och är ganska pigg...har latat mig framför teven men ska nog upp nu för Maria och Tindra kommer snart :) Ska bli jättekul.

Vi ska nog kolla lite i centrum men mest vara hemma. Vid 4 ska jag till stan och möta min bror och Fidel för vi ska till Falun och hälsa på familjen :)

Sitter och kollar runt lite på datan nu och letar namn till bebisen. Vi har många bra tjejnamn men inte nåt direkt killnamn, svårt att hitta och att båda ska tycka om det :) Är det nån som har nåt förslag kanske???

Haha kanske vi ska göra som Linda Rosing...fixa en tävling där vinnarna vinner halsband. De namn som de valde ut till vinnarnamn var : flicka: Lycka och för pojke: Tiger omg!!! Ja jag förvånas inte direkt det är ju Linda, men säger bara en sak stackars barn dn lär ju bli mobbad.

Nu ska jag upp å städa lite men skriver sen.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0