Bästa dagen =)

Har träffat mamma idag!!! Hon skulle hit till Sthlm på möten men hon va klar tidigt så på min rast som idag va lite längre fikade vi och gick runt i centrum...jättekul att träffa mamma :) blir ju inte så ofta tyvärr eftersom familjen bor i Falun :(

Annars har jag jobbat hela dagen...haft fullt upp inför inventering, när jag kom hem gjorde jag plättar :) supergott hehe....

Juste igår var vi på tegel å kollade barca matchen hahahhahahah de blev 0-0 så bara 1poäng för dem :) iaf var det skit mycket folk och såklart var alla som inte ville kolla fotboll där å störde haha orka å plus är ju alla så himla långa här haha jag på 1.60 ser ju nada haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan Fidel kommer hem sen blir det tv-mys i soffan, kanske me popcorne :)

puss å en extra stor PUSS till lilla Tindra som snart kan krypa hihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0