MVC

Kom nyss hem ifrån MVC och allt var perfekt med både mig och bebisen, magen växer på bra och den lilla har vänt sig så nu ligger huvudet neråt. Det är verkligen en pigg liten en som ligger därinne...den håller på dag som natt haha....men det känns bara bra trots att det kan bli jobbigt ibland. Satt och tänkte lite på tiden som har gått, innan jag blev gravid trodde jag att den dagen jag blev det så skulle jag må jätte dåligt, vara trött hela tiden med dåligt humör och bara gå upp massor i vikt haha...så annorlunda det blev.

Jag känner mig pigg och relativt fräch och det har jag gjort hela graviditeten nästan, viljan att träna finns kvar och jag tycker inte att mitt humör är bergochdalbana =) har såklart gått upp i vikt men inte alls så mycket som jag trodde...det är bara att be om att få må såhär tills sista dagen =)

Är tyvärr riktigt tråkväder ute, jag som tänkt ta en promenad men ska sätta på min tränings dvd och sen ta ett bad. Ikväll ska vi storhandla hehe så snart är kylen full igen =)

Hörs sen...puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0