Godmorgon!

Sitter i sängen med frukost och myser medan regnet hänger i luften ute hihi va skönt jag har. Känner mig verkligen utvilad för jag har varit ledig i 2 dagar =) Har varit jätteskönt faktiskt...jag har lite svårt att ta det lugnt fast kroppen behöver så de här dagarna var perfekta.
I tisdags träffades alla tjejerna i stan, vo kollade lite kläder och skor, köpte en nalle puh body till bebisen. Vi åt på Jensens..jättegott men sämst personal, så otrevliga och stressade, vi var tvugna att klaga haha....nästa gång blir det andra Jensens..

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt...gick en promenad och handlade lite mat men annars låg jag i soffan och hade skönt...bakade chokladkaka på kvällen...mums =)
Skulle ju till tandläkaren imorn men de ringde nyss och bokade om för min t-läkare var sjuk så ska dit på tis ist...ahhh jag vill inte.

Idag ska jag jobba igen...ska bli intressant och se hur det gått med kampanjebytet, hur mycket är inte klart hehe.

Ska rensa lite lådor innan jag går, hade tänkt att börja flytta bebisens kläder till byrån, så måste ränsa ut allt som ligger där och lägga ut det i en annan byrå. Vi ska börja lite smått med möblering och sånt så allt inte aparas till de sista veckorna, man vet ju aldrig när älsklingen har tänkt komma ut och nu är det 9v kvar =) längtar så mycket!!


Nu ska jag ta en dusch innan jag börjar med allt. kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0