1 dag till julafton, 5dagar till BF

Ligger i soffan och har ont...nej det är inte värkar utan har lyckats sträckt mig i högra benet efter dagens städning. Hann iaf julstäda och upp med skötbordet så nu är vi klara för bebisen. Fidel var i centrum med alla andra i Täby haha...gick ner och mötte han och omg va folk det var, helt otroligt att så många handlar i sista minuten.

Min vän Jossan ligger på Sös och föder barn nu...sååå avundsjuk, jag vill me, hoppas allt går bra för dem.

Min familj är nu alla hos mormor och äter gröt...saknar dem så mycket, men vi kommer nog ha kul här med imorn. Ikväll ska vi bara vila framför film och imorn blir det full fart hela dagen =)

Nu ska jag njuta av soffan en stund innan jag börjar fixa maten.

God jul på er alla!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0