Dålig uppdatering

Nu har det gått för många dagar utan att jag skrivit..men mycket har hänt så därför. Fidel va tyvärr sjuk i fredags så det blev hemma framför film, han syrra kom hit å vi kollade på en shoppoholics bekännelse...rolig film :)

Jag jobbade halvdag på lördag å efter jobbet var det bara att skynda sig hem för att börja göra i ordning sig för kvällen. Vi skulle på Fest i Tensta för att fira Bolivias nationaldag, dansgruppen skulle uppträda sen var det mat och fest :) va jättekul men tyvärr orka jag inte dansa så mycket men bebisen dansade på inne i magen minsan haha....

Kom hem sent så rammlade i sängen för att slita mig upp 8 på söndagen...skulle med tåget till Falun för att träffa familjen och fira mormor :) tåget gick vid 10...lugnt och skönt å jag somnade nästan hela vägen hehe....

Det va jättekul att komma till Falun...blir tyvärr inte så ofta och nu har jag jobbat så mycket så har inte hunnit heller....hela familjen åt middag å firade...på kvällen kollade vi på film och åt godis :) mys mys :)

Idag fick jag gå upp tidigt me för att sätta mig på tåget till stockholm...började jobba kl 13.

Nu har vi ätit och nu ska jag lata mig i soffan resten av kvällen.

Det var min helg :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0