Tänk om....

Killar och tjejer tänkte lika och kunde förstå varandra utan att man ska behöva tjata ihjl sig om saker, hör de inte på tonläget att det inte är bra eller måste man skrika ut exakt vad man menar jämt hahhaha.
Varför tycker killar att de gör en uppofring om de städar/diskar/tvättar etc: och varför ska de då belönas, tänk om vi tjejer (ja i det flesta fall) skulle tänka så med ja då skulle vi inte göra nåt annat än belöna oss hehe. En tanke bara.

Nu till något roligare...snart är det dags för sex and the city premiären!!!!! guuuu vad jag längtar, såg trailern igår och fick värsta gåshud haha...vi ska ha riktig tjejkväll på premiären, kanske tom en cosmopolitan efteråt hehe.

Min lilla plutt sover så sött nu, skönt, han sover knappt på dagarna längre så man är själv rätt trött på kvällen men roligt är det iaf =) Jag ska ta och lägga mig i tid idag, man vet aldrig vilken tid man får gå upp, haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0