ÅÅÅÅÅ va längesen

Hehehe nu har jag inte skrivit på en vecka, har inte orkat och haft massa annat att göra. Men ska försöka bättra mig. Mycket har hänt iaf! Vi åkte till Falun i onsdags (jag å Benjamin) Hade massa mys med familjen, shoppade och tog promenader. Fidel kom i fredags och då firade vi pappas födelsedag, vi var där hela helgen, hoppa studsmatta och njöt av att vila haha, Benjamin njöt nog med av all uppmärksamhet han fick. Han var glad hela tiden och pratade massor som han gör nuförtiden. Vi åkte hem igen i söndags. Den här veckan har vi varit hemma och slappat, igår var det ju skitväder så var inne nästan hela dagen och kollade på TV, men idag var det kanon väder igen så vi tog långpromenad i solen och köpte glass.

Jag har tränat nu på kvllen och Fidel å Benjamin har varit hos farmor =)

Nu till en kul nyhet....Min plutt har lärt sig att sitta själv!!!!!! Igår satt han i soffan och jag höll i han och så släppte jag och då satt han kvar själv i ca 30sek hehehe så roligt!!! Han börjar bli stor nu, tiden går verkligen fort.

Nu ska jag äta lite innan killarna kommer hem. Imorn blir det heldag med tjejerna.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0