oj va längesen

Ja förlåt för dåligt uppdaterande, men har haft en del att göra och sen har vi varit sjuka så det får bli min ursäkt =) Iaf kan jag sammanfatta vad som hänt sen sist. Förra helgen var vi på visningar men inget bra hittade vi tyvärr men vår favorit lght ska vi titta på, på söndag =) i måndags var jag och Benjamin hos Maria, Max och Tindra, Tessan & Kristina kom dit me sina små...äntligen fick vi träffas alla igen, det hade vi inte gjort på 3veckor pga sjukdom. Men nu var alla friska (trodde vi). Vi gjorde tacos och åt massa gott och hade kul =) Vi kom hem ganska sent så det var bara att packa för vi skulle till falun på tis morgon. På tisdagen åkte jag och Benjamin tidigt till t-centralen, tågresan gick jättebra, han var så duktig =) När vi kom till Falun åt vi mat och sen till mormor och morfar på besök...mys =) Benjamin var pigg och glad som vanligt. Vi kollade på fotboll på kvällen men var ganska trött så somnade vid elva. Fick sms av Maria vid ett att Tindra fått magsjuka och en tim efter det fick jag med magsjuka...bläää vad jag hatar det!! På dagen visade sig att alla utom kristina och Thilde fått magsjuka tom min lilla sötnos fick magsjuka...så synd om honom han var så ledsen. Vi fick tom åka till sjukhuset för han var så dålig men vi blev hemskickade med sprutor till vätskeersättning.

Igår var han lite bättre men inte helt ok, väldigt trött och lite ledsen, jag mådde ganska bra =)
Fidel kom och hämtade oss i falun, skönt. Tågresan gick bara bra och vi fick hämtning i tc så skönt att slippa t-banan. Lillen somnade direkt när vi kom hem och han sov ända till sex och vaknade med ett leende så nu är han frisk =) Idag känner jag mig normal igen, har städat huset och bäddat rent i sängen =)
Nu ska vi bara vara hemma och ta det lugnt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0