Helt slut =)

Sitter nu i soffan het slut och fruktar morgondagens träningsvärk haha....har nämnligen gjort en timmes zumba!! Helt underbar träning och riktigt roligt men jobbigt, blev jätte svettig. Idag har jag vart i centrum och handlat, belönade mig själv med en skvallertidning som jag sedan läste i solen på balkongen med Benjamin i vagnen bredvid, han lekte själv =) Mys mys.

Han somnade faktiskt nyss, ovanligt, men då kan vi äta ifred och kolla på solsidan utan avbrott hihi.
Fidel ska laga mat i kväll så jag är helt ledig =)
Imorn ska Benjamin och jag till träningen och titta...de är förhoppningsvis klara med dansen inför tävlingen i påsk så ska bli kul =)

Hoppas alla får en trevlig kväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0